Jelenlegi állapot
Nem jelentkeztél
Ár
239 000-259 000
Kezdj hozzá
Generic selectors
Csak teljesen egyező találatok
Keresés a címben
Keresés a tartalomban
Post Type Selectors
Szűrés kategóriák szerint
Blog
Technikai segédletek
Útnak indító, úton tartó

Javasolt ütemezés:

  1. Célirány blokk 4 hét, azaz 1 hónap alatt
  2. A logódnak 2 hét van
  3. Szövegírás blokknak 1 hónap (de ide még vissza fogunk térni a végén)
  4. Arculat 2 hét
  5. Képek 2 hét
  6. Utolsó meetingig még 2 hét

Lehet ezzel rövidebb és hosszabb dő alatt is végezni.

Ami nem szokott működni: eltűnsz hetekre, hirtelen előkerülsz és másnapra várod tőlünk a kész anyagot. 🙂 Miután leadod nekünk a gondolataid materializált fomában (válaszolsz kérdésekre, mutatsz neked tetsző designt, kiöntöd a lelked) utáa kell nekünk 2 hét minimu, hogy azt feldolgozva visszadjunk neked egy szakmailag is helytálló végeredményt.

Deal?

A videó szöveges verzióban:

Itt vagy. Gratulálok. Az egész folyamatnak ez lesz a legnehezebb része. Ez a jó hírem. Aztán van még egy jó hírem.
Itt ez a doksi, ezt kell majd kitöltened. Ez 42 oldal. A másik jó hírem, hogy nem kell az egészet kitölteni.
Ugyanilyen jó. Az első részében mindenképp, pedig ebben a nevedet, és amikor meg ide bekerül a neved, akkor azt én kitöröljük, hogy ne a mi logónk legyen ezen, mert ez a tiéd lesz.
Nagyon fontos, hogy ezt kitöltsd, mert ebből fog dolgozni mindenki. Például én, aki weboldalt fogok építeni neked, és nagyon fontos, hogy tudjam, hogy milyen rendszert kell alá tennem hosszú távon.
Nem csak egy-két évre tervezünk, hanem minimum tízre. Ugyanis a vállalkozás nem sprint, hanem maraton. Úgyhogy úgy kell rá felkészülni. Kitartással, elkötelezettséggel és örökös megújulással.

A jó hírem az, hogy van egy megújtós része itt rögtön az elején, majd mindjárt mutatom neked.
Tehát ezt a 43 oldalt nem kell kitölteni feltétlenül, illetve eldöntheted, hogy mennyi részét töltöd ki.
Ha nem szeretnél vele annyit foglalkozni, vagy nem szeretnél kivenni olyan sokat belőle, akkor elég, ha csak az első szakaszt töltöd ki.
Mutatni fogom, hogy ez meddig tart. Ha pedig szeretnél többet kivenni belőle, akkor minden neked tetsző kérdést kitölthetsz.
Mindenképpen lesz azután konzultáció, ahol átbeszéljük azt, amire nem tudtál válaszolni vagy nem értetted.
Átbeszéljük azt, amivel kapcsolatban kérdéseid vannak, és én is fogok veled együtt ötletelni, hogy hogyan tudjuk az elérésedet és a bevételeidet is növelni.

Nagyon fontos, hogy ez ki legyen töltve. Ha valamit nem tudsz, a megbeszélésen beírjuk azokat a válaszokat. Nem baj, ha nem tudtad – ez most egy tök új szakma, másképp kell gondolkodni benne, mint a civil életben vagy mint alkalmazottként.
Ebből a doksiból fog dolgozni mindenki, aki a projektedben részt vesz. Például a szövegíró, aki csodálatos sales szövegíró, jó stratéga, dramaturg, precíz, és amúgy gyakorló lelkigondozó is.

Tehát ő nap mint nap emberekkel foglalkozik, és ez nagyon fontos, mert minden vásárlás érzelem alapú.
Ő nagyon jól megtalálja ezeket a fájdalompontokat. Ugye csak akkor vásárolunk, ha már nagyon fáj.
Nem a cuccot veszik meg – nem a bögrét, az egeret vagy a BMW-t –, hanem az érzést, ami azzal jár.
Nem az ár számít. Mert ha mindig az ár számítana, mindenki a legolcsóbbat venné – de ez nem így van.

Panna fog még dolgozni velünk, ő a grafikai részleget viszi. Betanuló, nagyon fiatal, de ügyes. Csak olyan emberekkel dolgozom, akik jobbak nálam.
Van még egy senior backend fejlesztő is, de ő csak akkor jön, ha olyan probléma vagy fejlesztés van, amit én már nem tudok megoldani.

Itt a digitális identitásoddal fogunk foglalkozni. Most már sokat kommunikálsz online, lehet, hogy lesz névjegykártyád, szórólapod – hát azért vagyunk.
Ezek a megjelenések ugyanolyan fontosak, mint az élő megjelenések. Akkor jók, ha következetesek, és stabil alapokon nyugszanak.
Ezeket most fogjuk lefektetni.

Sokszor láttam már, hogy egy arculat megújult, és beesett az elérés.
Két konklúzió: ne váltogasd az arculatodat, és ha elkezdesz dolgozni, mindenképpen tegyél ki posztokat.
Fontos, hogy az ismerőseid tudják, hogy mivel foglalkozol. Ha náluk felmerül egy probléma, te juss eszükbe.
Ha nem mondod el senkinek, nem fognak tudni rólad.

Nagyon fontos a következetesség, nem csak dizájnban. Az a szép, ami jól konvertál.
Ami vásárlókat hoz. Ha következetesen alkalmazod, sikeres leszel.

Most jönnek a kérdések.
Beszéltünk a moodboardról, ahol összeválogattad, mit szeretsz. Most azt kérném, írd le, mit nem szeretsz: színek, stílus, érzések, képek.
Minél pontosabb vagy, annál jobb lesz a közös munka.
Linkelj be nekünk weboldalt, Pinterest táblát, bármit – inspiráció kell, hogy lássuk, mi tetszik, és mi nem.

Egy egyoldalas weboldalt fogsz kapni, kisebb szakaszokra bontva.
Így átlátod magad vállalkozóként. A főoldalt később ki tudjuk bővíteni.
Fejlesztésre, önfejlesztésre, marketingtanfolyamokra, pihenésre is szánj pénzt – szükséged lesz rá.

Lesznek szakaszok a doksiban, ezekhez pontos kérdések tartoznak.
Most is fejlesztés alatt van ez a rész, és ezekbe majd be tudsz írni mindent egy helyen.
Javaslom, hogy amit posztként megfogalmazol, azt is tedd ki legalább havonta egyszer.

Ha kész a weboldalad, még két hónapig követlek.
Ebben a két hónapos free support időszakban két blogcikket kérek majd tőled.
Kapni fogsz anyagot arról, hogyan írj blogot, cserélj képet – ez az én ajándékom.

Írd meg a saját történeted, központi értékeidet, milyen átalakulásban vagy.
Évente érdemes újratervezni, hogyan tovább.

Gondold végig, hogyan látja ma a piac a cégedet – kérdezz meg egy konkurenciát, piactársat.
Vagy nézd meg, mit írnak a komment szekcióban.

Határozd meg, hogy honnan hová szeretnél eljutni.
Mondd el egy szóban, mondatban, mivel foglalkozol.

Ez a folyamat azért készült, mert sok jó weboldal porosodik, mert nem tudják használni.
Meg kell tanulni használni.

Írj termékeket, szolgáltatásokat, csomagokat. Ha van ingyenes dolog (PDF, konzultáció), azt is.
Keress kulcsszavakat – Google-be írva megtalálod.
Ezeket be kell illeszteni a főoldali szövegbe.

Tudd, honnan jöttek eddig a vevőid – oda kell “hálót kitenni”.
Ki a célpiacod?
Részletesen fejtsd ki.
Ezeket az érzelmeket ki kell írni. Nézd meg Facebook csoportokban, hogyan fogalmazzák meg a problémáikat, amire te vagy a megoldás.
Szó szerint másold be – ne úgy, ahogy te mondanád, hanem ahogy ők.

Ha ezt kitöltöd – kb. 12 oldal –, már nagyon jók vagyunk.
Utána foglalhatsz konzultációt, vagy dönthetsz, hogy folytatod a kérdéseket.
Ez a megújtós szekció – eddig beszéljük át konzultáción.
Ha tovább töltöd, akkor arról is beszélünk.
A te döntésed, mennyit hozol ki a közös munkából.
Várlak!